lördag 1 maj 2010

Glad första Maj!!

Igår for Andrea, Tara, Simone och Lina efter skolan till en asiatisk restaurang dit jag kom lite senare, men då hade Andrea redan gått. Där fanns en fantastisk buffe med sushi, noodlar, olika grytor, soppa m.m. Det var såå gott! :) Efter att vi njutit av maten gick Tara, Lina och jag till Brunnsparken där vi mötte upp Lene och tog lite bilder, det var jätte roligt! Efter det kom Andrea. Sen när det började bli kallt promenerade jag och Lene hem.




Friterade räkstjärtar och vårrullar. Vårrullarna var speciellt goda! (Bilden är från taras blogg)



Jag måste hålla med tara! Denhär bilden är ljuvlig på oss <3 (Bilden är från taras blogg)

Dessutom måste jag tipsa er om mjödet som Tara har gjort! Det ser verkligen gott ut! :) Receptet hittar ni här.


Hur har er vappen gått? :)


Kram!
Mariana

1 kommentar:

  1. Vilket fint inlägg<3 Tror du att jag skulle kunna få receptet, eller om du skulle kunna sätta in det här, på limesåsen/krämen som vi åt på din födis? Det var så otroligt gott!
    Kram Tara

    SvaraRadera