söndag 16 maj 2010

Glassglassglass.....

Jag vet jag vet... Det här är andra inlägget på glass inom ett par dagar men det kan inte hjälpas! Glass är så gott och man har ju sparat sig nästan hela vintern eftersom det är för kallt att äta glass så nu när det är så strålande väder så måst man äta glass! :D Dagens glass blev:




Ben and Jerry's Vanilla Toffee Crunch


Det var första gången jag smakade på denhär och den var jättegod! Speciellt crunchen. Men det skulle ha kunna finnas lite mera crunch och crunchen borde ha varit i aaaningen mindre bitar men annar var den super!


Andra glassen:

Ben and Jerry's Chcoclate Fudge Brownie


En gammal favorit. Alltid lika god med sina mjuka brownie bitar i. Namm!!
Jag tror nästan denhär är min favorit av de Ben and Jerry's som jag har smakat av.

Vad är er favorit glass??


Kram!
Mariana

4 kommentarer:

  1. Oj jag gillar alla sorters glassar men sobet är en stor favorit sendan är vaniljglass, chokladglass och mjukglass väldigt gott!
    Jag har inte provat ben and jerry's än men det låter gott!
    / Kramar Ida

    SvaraRadera
  2. Chococlate Fudge Brownie är såå god.=) Annars så gillar jag nog faktiskt nästan all glass.. men favoriten är italiensk glass.

    Sv. Tack söta du.=)

    SvaraRadera
  3. UPDATE! :)
    Superfin design på bloggen, ser verkligen proffsigt ut! Och fina inlägg, men oftare update!
    Favoritglassen är från Ben and Jerry's Cookie Dough!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åååh, Ben & Jerry´s är ju så underbart gott!

    Gå jätte gärna in på min blogg och delta i tävlingen där jag lottar ut en inbjudan till den nya receptsidan Baka.se plus en goodiebag! Ha en jätte skön helg! Kram Daniella - BakeCake

    SvaraRadera