fredag 14 maj 2010

Magnum Gold?!

Det har blivit så underbart väder här i Helsinfors, 25 grader! Jag kan bara inte tro det! Det snöade för 2 veckor sedan och nu är det sommar. Wihuu!! :D

Igår hade jag varir övernatt hos Andrea och det var super roligt! Vi spela blokus med hennes lille bror, titta på film, löste korsord spelade buzz och mer! På morgonen åt vi deras hemgjorda mysli som var sååååååå god! Påriktitg! Jag har aldrig i mitt liv ätit så god hemlagad mysli och jag överdriver inte! Jag fick receptet av henne så jag lovar att sätta det in på bloggen så fort jag har gjort myslin!

På vägen till henne köpte vi en varsin glass... nämligen Magnum gold. Det var jättegod men kanske aningen söt. Jag tyckte ändå så mycket om den så jag åt den igen idag :) Den har en jätterolig reklam som jag först trodde att var en trailer till en film men nej... det var reklamen för Magnum Gold. Det var faktiskt ganska synd för om den skulle ha varit en film tror jag att den skulle ha varit jättebra! :D

Tryck här för att se reklamen.








Nu skall jag börja baka! Skriver mer senare!

Kram! Mariana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar