onsdag 9 juni 2010

Pick Nick och Sushi

Idag blev det sist och slutligen mycket sol och varmt! Jag har varit på pick nick med Tara där vi åt smörgås, frukt, äppelpaj och chips samtidigt som vi läste tidningar och njöt av solen! Efter det gick Tara och jobba på cafeét och jag for och träffa Anna. Vi talade om allt möjligt och åt SUPERgod Sushi ( en av mina favoriträtter!) och drack cola. Alltså sammanlag var det en perfekt dag! Vad skulle man göra utan vänner?

Ha en bra dag!




Fint väder, tidningar och mat! Kunde det bli bättre? :)



Ljuvlig sushi........



....och ANNA! <3


Kram!
Mariana

P.s. Bilderna är INTE tagna med min nya kamera! :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Åh, det lät verkligen supersmarrigt och supersyrligt! Det skall jag testa! Tack för ett toppentips! :)

    Glad sommar!

    SvaraRadera
  2. Marre vimåst sen träffas nån da! :D när?

    SvaraRadera