torsdag 10 juni 2010

Off to Åbo!



Nu har jag just blivit färdigt med jobbet! Det var väldigt tröttsamt men SUPER-roligt! Jag fick göra nästan allting redan idag! Jag serverade, tog betalt(vid kassan, vilket var det svåraste :) )tog undan disk, torkade borden, förde ut borden på morgonen osv. Så mycket blev gjort :) Där fanns SÅÅ god mat. Där fanns många olika sallader bl.a. mozzarella,lax, feta, chevre. Och dessutom fanns det 3 varmrätter; Ugnsstekt ankbröst med bönor och ris, Vegetarisk Pa... nånting :D och sedan lasagne.

Nu skall jag till Åbo och hälsa på min goda vän Matilda. Min buss far om 30 min så jag måste skynda mig!



Kram!
Mariana

2 kommentarer:

  1. Titta, det var ju inte så farligt. Vad bra att det gick bra!:D

    SvaraRadera
  2. Missa inte första tävlingen för månaden som har startat nu! Du kan vinna ett fullproppat paket fyllt med formar från Kalasform! Skulle vara jätte roligt om du deltar! Ha det bra! Kram Daniella - BakeCake

    SvaraRadera